تبلیغات در گوگل ادوردز: ضوابط محتوایی متن آگهی (بخش دوم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان روشهای افزایش سئو سایت و آدرس seo24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 34
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 93
:: بازدید سال : 255
:: بازدید کلی : 9195

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات در گوگل ادوردز: ضوابط محتوایی متن آگهی (بخش دوم)
دو شنبه 3 آبان 1395 ساعت 21:30 | بازدید : 412 | نوشته ‌شده به دست رضا کریم زاده | ( نظرات )
متن تبلیغ در گوگل ادوردز ضوابطی هم برای URLهای استفاده شده -URL نمایشی و URL مقصد- دارد. علاوه بر محدودیت کاراکتری که در مطلب پیش به آن اشاره کردیم دیگر مقررات این URLها به شرح زیر است:
 
  • URL نمایشی باید یک وب‌سایت باشد و URL مقصد باید یک صفحه‌ی HTML باشد. پسوند فایل مهم نیست: htm ،html ،asp ،php ،jsp همه قابل‌قبولند. اما نمی‌توانید درURL  مقصد لینک یک آدرس ایمیل یا یک فایل غیر HTML مثل PDF ،WORD ،JPG یا… را قرار دهید.
  • دامنه‌ی URL نمایشی باید با دامنه‌ی URL صفحه‌ی فرود یکی باشد. می‌توانید از هدایت مجدد (redirect) مثلاً از یک سرویس کوتاه‌ساز URL استفاده کنید؛ به شرطی که صفحه‌ی مقصد نهایی روی همان دامنه‌ی نمایش داده شده باشد. به عبارت دیگر اگر شما وب‌سایتی را تبلیغ می‌کنید باید بازدیدکننده‌ها را به همان وب‌سایت بفرستید نه وب‌سایتی دیگر.
  • در مورد زیردامنه‌ها هم این قاعده درست است. اگر شما در URL  نمایشی flowers.mysite.com را تبلیغ کرده باشید نمی‌توانید مراجع را به www.mysite.com بفرستید. اما برعکس آن ایراد ندارد؛ یعنی شما می‌توانید www.mysite.com را تبلیغ کنید و کاربر را به flowers.mysite.com بفرستید. برخی آگهی‌دهنده‌ها برای دور زدن این قاعده از هدایت مجدد استفاده می‌کنند؛ حتی اگر به این طریق آگهی شما در ابتدا تأیید شود، ممکن است در نهایت مهر عدم تأیید بخورد.

 

  • گرچه دامنه‌ی نمایش داده شده باید درست باشد، اما لازم نیست هر چیزی که بعد از آن هم نوشته می‌شود دقیق باشد. شما ۳۵ کاراکتر در اختیار دارید و اگر هنوز تا محدودیت کاراکترتان تعداد کافی جای خالی دارید می‌توانید کلمات یا عبارت‌هایی پس از آن اضافه کنید. با این کار می‌توانید مرتبط بودن آگهی‌تان را افزایش دهید، حتی اگر کلمات اضافی واقعاً نمایش‌دهنده‌ی صفحات وب یا دایرکتوری‌ها نباشند. مثلاً می‌توانید کلیدواژه، مکان یا شماره تلفن به آخر URL اضافه کنید تا آگهی‌تان مشخص‌تر شود یا ارتباط بیش‌تری با جستار کاربر داشته باشد:

www.نام دامنه‌ی سایت.com/Tehran-***

www.نام دامنه‌ی سایت.com/شماره تلفن

 www.نام دامنه‌ی سایت.com/فروش استثنایی

www.نام دامنه‌ی سایت.com/زمینه‌ی کاری

اما توجه کنید که اگر جست‌جوکننده به هر دلیلی تصمیم بگیرد URL نمایشی شما را مستقیم کپی-پیست کند یا دستی تایپ کند و شما از تکنیک بالا استفاده کرده باشید -یعنی URL نمایشی به صفحه‌ای اشاره کند که در واقع وجود ندارد- ممکن است با یک پیغام «Page Not Found» یا صفحه‌ی خطای ۴۰۴ مواجه شود.

برای رفع این مشکل می‌توانید یک صفحه‌ی ۴۰۴ مناسب با امکان جست‌جو برای یافتن موضوع مورد نظر طراحی کنید یا به شکل خودکار صفحه‌های ۴۰۴ را به یک صفحه‌ی واقعی به ترجیح خودتان هدایت کنید، مثلاً به صفحه‌ی خانگی خودتان یا URL مقصد مورد نظر کاربر.

  • ضرورتی ندارد URL مقصد همان URL نمایشی باشد. هر صفحه‌ای از وب‌سایت تبلیغ شده را می‌توانید انتخاب کنید. URL مقصد می‌تواند تا ۱۰۲۴ کاراکتر باشد.
  • نکته‌ی آخر این‌که URL نمایشی از www تا پسوند دامنه (مثلاً com.) را گوگل ادوردز با حروف کوچک نمایش می‌دهد حتا اگر شما آن‌ها را با حروف بزرگ وارد کرده باشید. اما اگر کلمه‌های اضافی‌یی پس از دامنه قرار دهید- چنان‌که در بالا نشان دادیم- گوگل ادوردز به این کلمه‌ها و کاراکترها امکان نشان داده شدن با حروف بزرگ را می‌دهد:

www.mysite.com/Tehran

این قاعده در آگهی‌های نشان داده شده در شبکه‌ی شرکای جست‌جو یا شبکه‌ی نمایشی گوگل صادق نیست و در آن‌جاها حروف بزرگ به کار رفته در URL نمایشی همواره حفظ می‌شوند و نمایش داده می‌شوند.

  • برای زبان‌های شرق آسیا (چینی، ژاپنی، کره‌ای) کاراکترها دوبایتی‌اند. در نتیجه محدودیت تعداد کاراکتر متفاوت است. سرخط می‌تواند تا ۱۲ کاراکتر باشد و سطرهای توصیفی و URL نمایشی می‌توانند تا ۱۷ کاراکتر باشند.



:: برچسب‌ها: url نمایشی , تبلیغات در گوگل , ادورز , گوگل ادورز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: